حسین وحیدی

کوتاه نوشت

جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۴۷ ق.ظ

یک نگاه سرسری به وبلاگ انداختم دیدم یک تفاوت عمده توی موضوع و لحن پست ها هست که باهم سازگار (از نظر من) نیستند. پس بدان شدم که یک صفحه جداگانه برای پست های اعم از کوتاه ( از نظر محتوا منظورم هست قطعا وگرنه فلفل نبین چه ریزه ...!!! ) و لحن غیر جد تدارک ببینم.

ایده امیرگوهرشادی به مذاقم خوش آمد وبا کمی تغییر ازش استفاده میکنم.

از این پس این پست ها را با تگ "کوتاه نوشت" می آورم. و میتوانید از قسمت موضوعات این نوشته ها را ببینید و یا از میانبری که در نوار بالا قرار دادم استفاده کنید.

 

 

 

پ.ن : کلمه ای که در اول پست ایتالیک کردم چقدر مرا یاد { سریع , سری , سری , سری , سراسری , خانم توانا دبیر هندسه تحلیلی } می اندازد !

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۴
حسین وحیدی

نظرات  (۱)

همه دارن از این ایده استقبال میکنن..!
حیف که من سر جمع 4 تا بیشتر پست ندارم وگرنه جا داشت منم استقبال میکردم :))
پاسخ:
چیزای شخصی بیشتری بنویسی , وبلاگ شخصی تر میشه .
اگر بخوای رسمی هم باشه با این ایده میشه جداشون کرد :D
اگر رسمی نخواستی نیاز نمیشه.

پ.ن : از استقبال آیندت استقبال میکنم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی