حسین وحیدی

نمیدانم چیست :)

شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۰ ب.ظ

مدتی هست که زندگیم تغییر کرده, فکر کردن نمیخواهد قطعا بخاطر دانشگاه نیست, قسمتی از زندگیم کم شده , توضیح بیشتر فایده ندارد, میدانم نمیتوانماحساسات رو همانطور که هست کلمه کنم. همین دیگر ! بخش مهمی از زندگی ام نیست.

 

 

صدای بی تفاوت خشم موج بر دیوار...

در فکرم... در تنها اخرین زندان رویا

فقط اگر میشد عینک را بردارم و باز هم آبشار را با چهار چشم ببینم...

پنج انگشت را به دلخواه خودم از کوله ده انگشتی انتخاب کنم...

                             و چه شیطنت گمانی دارم !!

 

ای کاش هنوز هم در هیجان لکه لکه های خشک لباسم در زیر باران

          فکر نجاتشان را در پس حرارت گرم قطراتش فراموش کنم...

                                      به این سو و آن سو بدوم و پر شور ساحل را زیر و رو کنم...

 

موجی سخت میکوبد

              به خود می آیم              

و عجب که سردم شد

   چه ساده

گرما را نیست نم باران...

بله موج...

            میدانم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۲
حسین وحیدی

نظرات  (۱)

Thank you very much. We put a lot of hours into making it look good. It’s battered and bruised now, but that’s expected with a race car. Maybe next season it will come back out looking new again. Wel#2817;&l have to see how the off season goes.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی