حسین وحیدی

بیاید بخونید بعد برید سر درس و زندگیتون

سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۰۴ ب.ظ

سلام

خوبید ؟ خوب باشید ;)

این پست قرار نیست کف رو مشخص کنه یا بگه کی قبول میشه کی قبول نمیشه.

میخوام دو کلام حرف حساب بزنم.

بچه های سال سومی :

اگر خوب دادید به شدت بخونید ، رقابت برای شما جدی هست، بچه های کامپیوتری سومی توی این مدت قبل عید کمی به کد هم بپردازند.

اگر بد دادید باز هم بخونید ، کمکاری نکنید، به نظرتون ضایع نیست یکدفعه شانس بهتون رو بکنه و مرحله 1 قبول بشید و قدر این فرصت رو ندونید ؟

به فکر کنکور هم نباشید ، این 1 ماه چیزی رو تغییر نمیده.

بچه های سال دومی :

اگر خوب دادید ، خیلی بخونید ، اما جوری بخونید که پایه تون خراب نشه ( یعنی نرید مرحله 2 حل کنید وقتی گراف نخوندید (کامپیوتری) )

اگر بد دادید فدای سرتون ، برید مثل بچه آدم درستون رو بخونید سال سوم با قدرت آزمون بدید ضمن اینکه قضیه بالا در مورد شما هم ضدق میکنه ، پس جوری بخونید که اگر شانس بهتون رو کرد ، ازش استفاده کنید

بچه های سال اول :

حرف بزنید میزنمتون :))

برید آروم یک گوشه بشینید درستونو بخونید سال آینده به حد کافی قوی بشید

با این توضیحات من هیچ نیازی نیست بدونید کف چقدر هست و قبول میشید یا نمیشید ( به حالت بندی های بالا توجه کنید ) پس دنبالش هم نباشید ، دقیق هم که نیست. کلی دلیل دیگه هم میتونه دخالت کنه که درست نباشه ، مثل تخصصی تر شدن کامپیوتر و کم شدن احتمال قبولی ریاضی ها ، که خودش میتونه کاهش کف رو رقم بزنه ، یا اصلا این قانون نانوشته که از هر استان یک مقدار قبول میکنن تا المپیاد ریشه اش خشک نشه اونجا

سوسول بازی هم در نیارید الکی مثلا اعتماد به نفس از دست دادید و دنیا تموم شده ;)

المپیاد ارزش داره ، نه برای مدالش ،برای فکر کردنش برای بیداری ذهنتون ، یکبار که بیدار شد ، دیگه کمکتون میکنه...

پ.ن1 : حرفای بالا مخصوص این مرحله 1 یا فقط المپیاد کامپیوتر نیست ، اینو نوشتم ، ریاضی ها بعد مرحله 1 هم بیان بخونن ، حتی شیمی ها. محدودیتی نیست

پ.ن 2 : برید بازی فوتبال ببینید ;))

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۸
حسین وحیدی

نظرات  (۸۵)

المپیاد کامپیوتر داره به کدوم سمت پیش میره واقعا:||||
سوال ها به نظر من واقعا بد بودن .... اصلا قشنگ نبودن اصلا دوست داشتنی نبودن :|||
خوب توضیحات حسین تقدیبا کامل بود من راجب اینا دیگه چیزی نمیگم .... ولی در مورد کف من همیشه یه نظرویی میدم بر خلاف خیلیا :)) و حدس من اینه امسال نسبت به پارسال کمی کف پایین تر خواهد بود حدود  ٧-٨تا درست به هر حال به این موضوع فکر نکنید ... سال اولا که اصلا این موضوع نباید براشون مهم باشه...

قطعا میگم که ادامه بدی بدون شک...

به هر حال از شاگردای خوب و فعال کلاس بودی ....

اینکه آزمون رو خراب کردی هم اصلا مهم نیست و حتی قابل حدسه که سال اول ها ازمون رو خراب کنند چون برخلاف سالهای گذشته امسال سوال ها خیلی نیاز به اطلاعات اولیه داشتند ...

پس بدون شک ادامه بده

نه خوب من که الکی امیدواری نمیدم اصلا تو خونم نیست این موضوع :)) ولی راجب رشته آینده و اینا یه بحث جداس ولی خوب چیزی که هست اینه که تواناییش رو داری و بهتر یکم تلاشت رو بیشتر کنی ....

بابت کلاس ها هم دیگه داری خجالتم میدی :)))) =)) :-""""

مرسی و متشکر...

ایشالله که ته هر تصمیمی که میگیری خیر باشه :)

اصلا تیتر متن بهم انرژی داد.
قسمت،حرف بزنید میزنمتون :))
عالی بود.هیچ جمله ای نمیتونست اینقدر بهم انرژی بده.
پاسخ:
;))
اهم اهم این قسمت
اگر بد دادید فدای سرتون ، برید مثل بچه آدم درستون رو بخونید سال سوم با قدرت آزمون بدید

« حسین وحیدی »
شدیدا صدق میکنه در مورد من ولی...
یعنی چی فدای سرتون نه واقعا منکه نشم ول میکنم ولی شدم شیرینی خامه ای میخورید که؟!؟

پاسخ:
شیرینی خامه ای در هر صورت قبول میکنم
ای بابا بخورین تعارف نکنین این حرفا چیه
باش حالا ک خیلی اصرار میکنین نمیخرم
ولی خیلی دلم میخواست شیرینی بدم
تو بگیر بخودیش زیاده:) دانمارکی باشه ترجیحا

پاسخ:
کیک پنیر ترجیح میدم
دانمارکی خودت بخر بخور !!!
بخورش*
نه بدون شوخی شدم میام دانشگاه شیرینی میدم بهتون یا اگه کلاسی بود یا اگه اومدید مدرسه
خوب یه جا قرار میذاریم چه کاریه!!:))) فقطم به استادا شیرینی میدی؟!
راستی کلاس ترکیبیات گذاشتید به ریاضیاهم خبر بدید میایم حتما


با تشکر از آقایونی که این دو سه هفته آخری خیلی برامون زحمت کشیدن :
اساتید گرامی وحیدی, خوشنام و...
میدونم از اسم استاد خوشتون نمیاد ولی کاریش نمیشد کرد
پاسخ:
خواهش میکنم
قرار میذاریم؟
اکه تو مدرسه مایی که بت شیرینی میدم اگه نیستی خب چکار کنم میخواید بیاین دانشگاه؟
بعدشم شرطش این بود که من قبول بشم که نمیشم احتمالا
خخ! ایشالا که هممون قبولیم و احتمالا واسه مرحله 2 یه کلاسایی میذارین  اونجا دیگه میتونی ناهار هم بدی:))
خیلی خیلی موفق باشیم امشبم زود بخوابیم پرگار و  نقاله و این داستانا هم یادمون نره
چی چیو بخوابم بازی رِئاله امشب
:lllllll خسته میشی!!! به قول یه نفر ریاضی ذهن آزاد میخواد  فوتبال به درد امشب نمیخوره؛)
خوب بچه ها ریاضی چطور بود؟؟!!!
ای خدا این چی بود آخه ؟!؟!؟!؟
خیلی سخت تر از سالای پیش بود
ینی چی بد نبود چرا اینقد روحیتون بالاست؟!؟واقعا چرا؟
در ضمن آقای امیر حمزه بهنام دروغ میگفت بچه ها خوب دادن پشت تلفن افتضاح بود
ینی این گراز شغال صفت داشت منو سر کار میذاشت،؟؟؟
یا واقعا خودش خراب کرده بود؟؟:(
هر دو تاش ینی همه تقریبا از جمله خودش خراب کردن خیلی هم روحیه اش بد بود ینی بهنامی که همیشه میخندید این دفه واقعا ناراحتی تو صورتش موج میزد
کلی بگم احتمالا خیلیا از مدرسه ما قبول میشن ولی اکثرا مرزی همه اظهار داشتن که سخت بوده امتحان نظر شما راجع به امتحانو کف چیه بطور کلی؟
بچه های ما هم همه میگفتن سخت بوده کلی من نمیدونم چرا فک میکردم اسونن بود احتمالا همه خوب دادن من .... ها ها ها ها!ولی حیف شد من وقت کم اوردم:(
شایان ذکر است من همین جا رسما المپیاد را ول کرده وبیخیالش میشوم
اینطوری سنگین ترم کسی هم پرسیدMtz چرا قبول نشده یه لطفی بکنید بگیدکه کد دفترچشو جابجا زده!
ممنونم از همکاری همتون
آقای آریا حلاوتی هم که دمش گرم پشت تلفن کوچکترین پرتو های امید را از بین برد گفت:
"من 30 تارو زدم یک ساعت ونیم هم وقت اضافه اوردم."
چطور اینکار ممکنه چطور؟
جواب:
باید آریا حلاوتی باشی
دیگه طلا اورده نمیخوای 30 تا نزنه؟؟ حالا ما کلاسارو میایم دوره هم خوش بگذره دیگه:))


چی میگی"نمیخوی 30 تا نزنه" منظور این بود"میخوای 30 تا نزنه"؟
دوما 12 نفر طلا گرفتن ولی آریا فقط اینقد آدم واردیه که بتونه یک ساعت و نیم وقت اضافه هم بیاره بین همشون
هه هه منو باش قبل از امتحان رفتم با همه بچه ها دست دادم بهشون امید دادم بخصوص سال اولیای خودمون حرکت زیبایی بود همه هم خوششون اومد بعد الان وضعم اینه خیلی اعصابم خورده تا حدی که جرعت ندارم برم جوابامو چک کنم
اها ببخشید الان فهمیدم منظورت این بوده :نه میخوای 30تا نزنه
واقعا عذر میخوام آخه نه میخوای با نمیخوای فرق داره
پاسخ:
ذخقخ ذثناشذ ، ناشسفث ;)
اروم باش خوب عزیزه من .... تو چرا اینقدر حرص میخوری ؟؟؟!!!
اولندش وقتی سخت بوده برای همه سخت بوده .... تازشم خوب اریا خوب داده باشه یه چیز طبیعیه بلاخره اریاس دیگه طلا یک با اون ابهت.... 
ثانین ایشالا که همتون قبول میشید همونجور که حسین نوشت سال دوم نشدید بخونید که سال سوم بشید خوب... مثال هم فراونه که ادم هایی بودن که اول و دوم قبول نشدن مرحله ١ سال سوم قبول شدن... خیلی بده شما ها اینقدر امیدتون کمه یکم به خودتون ایمان داشته باشید باو 
من خسته نیستم فقط روحیم خرابه همین
ولی نه دیگه المپیاد تمام شد آدمی که سال دوم مرحله یک نشه بعیده سال سوم بخواد مرحله 2 قبول شه هر چند مرحله 1 سخت بود
در ضمن آقای خوشنام بدبخت شدم تا"ذخقخ ذثناشذ ، ناشسفث ;)" را ترجمه کنم نوشتنش راحته

پاسخ:
علی خزلی
از مهر سال سوم فهمید به شمارش و ترکیبیات علاقه داره ، وارد المپیاد ریاضی شد و دست اخر مدال نقره جهانی گرفت
اسمشو سرچ کنید ;)
mtz باید با لهجه سریع کرمونی بخونیش:)))

حالا تموم شده دیگه مهم اینه ما تلاشمونو کردیم و چیزی که واقعا حقمون بوده گرفتیم دیگه رقابته کاریش نمیشه کرد بعدشم بیخیال دیگه، من تا نتایج مرحله 2 میخوام درسای مدرسه رو بخونم:d
خیلی شیک و مجلسی!!

نتایج کجا اومدهه؟
نتایج مرحله 2:)) ببینین چقد اعتماد به نفس خوبه ها ها ها ها
3265400 عمراع65410وم ئ3241د0غع
جوابا کجا اومده؟!
kld'l ldvd k'h ld;kd h'i ovhf ;vni fhad....
اه من واقعا ندیدم انگلیسیه ولی اینو نوشتم :

نمیگم بت چراکه اگه خراب کرده باشی...
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** **** ********* ***** ** ***** ****** ***** ** *** ** ***** ***** ** **** ******* ***
پاسخ:
از اینجور صحبت ها نداریم
terakhooda  -_-
what?! o_O
Ta natayeje marhale 2
هیچکس نگا نکنه جوابا رو منم نگا نکردم در ضمن اگه شنبه تو مدرسه راجع به جوابا حرف بزنین...
بقیشو خودتون فک کنین چی میشه
اتفاق خاصی نمیفته

ahh sosol bazia chie age javaba omade to saiti begin lotafan
از کدوم صحبتا؟
پاسخ:
حرف هایی زد که مناسب نبود
حذف کردم
آقای مسئول سایت این آقای علی خزلی احتمالا سال اول دوم مرحله یک نداده که بخواد قبول بشه
پاسخ:
میگم خسته ای برو بخواب برای همینه !!!

راستی به ما بیسکوییت دادن :)) به شمام دادن؟
عزیزان این کار ها چیه شما میکنید اخر؟؟!!!
بعدشم مثلا یکی از مثال هایی که سال اول و دوم نشد خانم سرچشمه پور بود که یه سال بچه تر از ما بود و ایشون سال سوم تا دوره هم رفت ولی خوب نتیجه خوبی تو دوره نگرفت.... 
حالا تازه این حرفا همش مال بعد از زمانیه که قبول نشی ....
و خدا شاهد است که اگه قبول شی میام مدرسه کلت رو میکنم (الانم دیگه میشناسمت :)) )
 بچه ها ما امروز شکست خوردیم و نا امید شدیم و از آریا حلاوتی شنیددیم و بیشتر ناامید شدیم ولی یادمون نره آریا حلاوتی چه جوری به اینجا رسیده اون این قدر قوی به دنیا نیومده که این ها نتیجه چند سال تلاش بی وقفه س نتیجه اینه که نمی گفت "14 ساعت در روز؟ من این قدر بیدار نیستم چه برسه به درس خوندن!" و در هر لحظه حاظر بود تلاش کنه قبل از هر لذتی تا به هدفش برسه
  آره ما شکست خوردیم ولی خوب شد چون یه چیزی یاد گرفتیم، که باید تلاش کنیم باید در هر لحظه به این فکر باشیم که چجور خودمونو بهتر کنیم نه این که بشینیم به امید رسیدن آینده ای که در اون بهتر باشیم و از همین لحظه استفاده کنیم تا خودمونو به اون آینده و بیشتر از اون برسونیم
یاد گرفتیم که نگیم من همین هستم یا موفق میشم یا نه. بلکه بگیم من همواره ناقصم و باید خودمو کاملتر کنم خودمو بهتر کنم و هیچ لحظه ای رو برای این از دست نمیدم 
  این راه سخت هست؟ آره پر از سختیه ولی بدونید که هر چی راه سخت تر وسختی بیشتر باشه پیروزی و مقصد شیرین تره و اگه این راهو انتخاب کنیم این شیرینی به اینجا ختم نمیشه و نامحدوده.
  من که خسته شدم از این که بی حرکت وایسمو به افق خیره بشم و خودمو تصور کنم که رسیدم و پیروز شدم من می خوام رو به جلو حرکت کنم و هیچ وقت نایستم، خودمو بهتر و بهتر کنم کامل و کاملتر و یادم بمونه که اگه افق به نظر دور از دسترس میاد اگه بی وقفه گام بردارم به جاهایی میرسم شگفت انگیز تر از هر چه تصور کرده بودم.
پاسخ:
آفرین
بسیار موافقم
کف چند هست به نظرتون ؟؟؟؟؟؟؟
آقای mtz در دفاع از خودمون باید بگم : خب ما سال اولیا توقع قبولی نداریم که! فقط آزمایشی امتحان می دیم. بعدشم اگه شما قبول نشید ما که تکلیفمون مشخص خواهد بود
پاسخ:
به نظر خصوصی یک شخصی :
1. وب نه ، وبلاگ ( هر دو رو توی ویکی پدیا سرچ کنید ، آموزنده ست )
2. این وبلاگ شخصی من هست و نه مخصوص عده خاصی
3. من حوصله دارم اینکاری که گقتین بکنم ؟!! خیلی کار سختی هست 
 اما اگه مدال آوردی اینکارو برات میکنم ( بعد از اینکه شام و شیرینی خوردم ) ;))
مگه من چیزی گفتم که شما دفاع میکنی از خودتون؟

من چیزایی که گفتم همگی راجع به خودم بود و درباره کس دیگری من جمله شما اظهار نظر نکردم که بخوای دفاع کنی

اگرم گفتم بگید من معذرت خواهی کنم.
اما گذشته از اون معلومه که یکی از دومای ما (این ما خیلی مهمه)قبول نشه و یکی از اولا که هیچی از دومای
اها این دو خط آخریو میخواستم یه چیزی بنویسم بعد دیدم خوب نیست شما نادیده بگیرید
منظورم جمله ی"اما گذشته از اون معلومه که یکی از دومای ما (این ما خیلی مهمه)قبول نشه و یکی از اولا که هیچی از دومای" را نادیده بگیرید
غیبت مردمُ نکنید..!

تشکر
پاسخ:
:)
بهنام من صب برگه سوالمو میدم بت تو چک کن اصن یه حسی بهم میگه بد گند زدم...فقط خواهشا نتیجه رو جوری بگو شک وارد نشه یهو
پاسخ نامه رو گذاشتن کی چک کرده؟
وای اینا چرا اینجورین هر چی سوالارو تو خونه حل میکنم جوابم یه چیز دیگه میشه که
آقا حالا که اینطور شد دوبار شیرینی میدم به همه هم میدم بچه های همکلاسی,المپیادی ها(حتی دخترا)و اساتید شاید تو دوره عید هم ناهار دادم اما اینها مشروط به قبول شدنمه
البته این (حتی دخترا) شوخی بودا بر نخوره بهتون همون اولم قصدم این بود که به همه شیرینی بدم

*اینطور شد ینی وضعیتی پیش اومد که نیازمند مقدار زیادی شانس هستم برا قبول شدن.
این شیرینی ها هم که میدم بخاطر اینه که شاید فرجی شد دلشون به حال جیب بابام سوخت لااقل مرا قبول کردن
Mtz الان به این نتیجه رسیدم که بدجور با خودت درگیری :)
تازه بدین نتیجه رسیدی هر کی اولین پستمو میدید می فهمید
دیدید تو فیلما مثلا جایزه برای سرشو مثلا 2 برابر میکنن اینم شبیهه
بچه برو بشین درست رو بخون بجا این حرفا اااا
پاسخ:
والا
دقت کردین من نظر ندم این سایت از رونق میفته؟
این 31 امین نظرمه شایدم 32 به هر حال تا 50% کل نظرات من نظر میدم از اون به بعد دیگه دهنمو بدلیل اعتراضات زیاد بچه ها در تورنمنت شهرها میبندم
پاسخ:
این سایت نیست
هدف وبلاگ شخصی ( حداقل مال من ) رونق به این شکل نیست
دو فایده این امتحان داشت :
1فهمیدم این باشگاه چقد مسخره وغیرقابل پیش بینیه
2یاد گرفتم نباید با اتود بنویسم(مث پارسال)
باورتون میشه پارسال با اتود نوشتم در حالیکه نوشته بوده با اتود صحیح نمیشه؟!؟جالب تر از اون من روز قبل از مرحله یک امسال اینو فهمیدم(ینی ممکن بود امسالم با اتود بزنم!)البته فک نکنین بهونه برا نشدن پارسال میارما چون اگه با مدادم میزدم به کف نمیرسیدم ولی به هر حال.
الان 5تا نظر دیگه میتونم بدم تا به 50% برسم.
پاسخ:
من روز اول مرحله 2 خودمو با اتود زدم ، مشکلی نبود
فکر میکنم فرورفتگی که ایجاد میکنه براشون دردسر ساز هست
ترنمنت کی بود امتحانش؟
خوبیش اینه به صد درصد نمیتونی برسی.
ادامه بده...تا که وقت هست.(نکته پیرامون علاقت به کامنت گذاشتن:آتش فشان رو نمیشه با برف بست...)
ترنمنت صبح ساعت 7:30 بود
در ضمن خانم علامت سوال ببینمت یک جواب عالی برات دارم اینجا جاش نیست بگم.که من نمیتونم دهنمو ببندم آره ؟باش...
در ضمن شما با کامنت گذاشتنتون به من کمک میکنین دیرتر به 50% برسم ممنون
فقط یه سوال این "آتش فشان رو نمیشه با برف بست"رو  از خودت در اوردی نه؟
mtz اروم :| عهههه 
من عذر میخوام مرحله اول خراب کردم الان دچار مشکل روحیم
ولی بعضی از این دختراهم استادن تو خردکردن اعصاب.من هیچی نگفتم خانم علامت سوال میگه:
آتش فشان رو نمیشه با برف بست که ینی من فاقد توانایی لازم در بستن دهنمم.
خب اینو برا چی نوشت ؟اخه من که چیزی بش نگفته بودم.


ولی جدا از اون گفتم اینکه من یکم تند حرف میزنم به خاطر عصبی بودنمه شما درک کنید و به بزرگی خودتون ببخشن
خخخ صبح ساعت هفت بود:))) بروبکس هفت تومنههه منو بعدا بیاین بدین خخخ
O_o شماها برسین کنکور که دیگه حتما اسمون به زمین بیاد حالا امیدوارم که نرسیم ولی خوب !

Mtz من شخصا ادمای عصبی رو میبینیم خندم میگیره مرسی که مارو شاد میکنی :))
عصبی خودتی حالا من یه چیزی گفتم الان تو این موقعیت عصبیم بخاطر مرحله یک مگرنه در کل تعریف نباشه ها ولی خیلیم آدم باحالیم میگی نه از بچه ها بپرس

از بچه ها هم میخوام آبروداری کنن نگن :"با حال؟!؟نه باو خیلیم آدم مسخره ایه."
:l من دیگه حرفی ندارم.
۰۱ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۳۴ کسی از آنسوى حقیقت هاى تیره و تار
این بحثا چیه آخه من نمیفهمم..!

برید بشینید درس بخونید..! از ام تی زدِ "عزیز" هم میخوام همینکارو بکنه..! ضمن این که خیلیم تاکید دارم رو عزیز بودنت..!
۰۱ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۵۳ کسی از این ور روشنایی و در افق تار
بهنام نمیشه تو یه بار اسم ادمی زادی بذاری برا خودت
ام تی زد چقدر تو بد بینی پسر اووف
۰۱ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۱۳ حسین وحیدی
عزیزانم ، یه چیزایی هست به اسم سمپادیا حتی وایبر
این حرفا مناسب اونجا هست
دعوا هم اگه میخواید بکنید یک قرار بذارید با چماق از خجالت هم در بیاید

۰۲ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۵۹ ام(بزرگ) تی زد
واقعا حرفتون درسته من اشتباه کردم ومعذرت میخوام دیگه از این حرفا-که هیچی دیگه کلا حرف-نمیزنم

از مسئول و صاحب وبلاگ بخصوص واقعا عذر میخوام ببخشید.
فقط یک چیز میگم که چیزی اشتباه گرفته نشه.
آتشفشان رو نمیشه با برف بست یک قسمت از آهنگ "من ادامه میدم" از "یاس"هست که منظورش از این حرف اینه که خیلی پشت کار داره.
وگرنه کامنت گذاشتن یکی دیگه چه ضرری واسه من داره؟

؟ من غلط کردم بیخیال

این (یکی از)آخرین کامنتامه هر کی شیرینی میخواد 20 اسفند 7 شب جلوی کتابخانه ملی.همه هم بیاین لطفا امکان تغییر زمان هم هست چون این زمانو کاملا رندوم گفتم پس هر کی براش مشکله اون ساعت اون روز زودتر بگه تا بچنجمش
دقیقا میشه بگی نحوه ساخت این کلمرو ؟؟!!!
از چنجوندن میاد یا چنجیدن یا چنجان شایدم فنجان یا پیاله ای چیزی :))
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***** ***********  *** ** ***** ** *******

**** *** ** ***** *** *** *** *** *** ***** ****** ** ** ***** *** ******* ***** ** *** **** ** ******* *** ** *** ****

۰۳ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۳۰ مردی متورم از طنز بی مزه کسی دیگر
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** ******** **** ** ***** ** ** *** ***** *** ****** ***** **** **** **** **** ***** ****** ***** ******* **** ***** **** ***** ***** ** **** *** ***** *** ** *******
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** *** *** ********** **** ***** ******** **** *** *** ** ** **** *** *** **** ** ***** ** **** ** ***** ****** **** ****
***** ** ** ** **** **** ****** ****** *** ******* ***** **** *** *** **** *** ***** ***

پاسخ:
من پیشنهادم اینه با چند تا اسم کامنت نذاری
عقل جنبه آماری نداره ( جورج اورول) ، یک نفر باش ولی منطقی باش

مودبانه صحبت کردن کار سختی نیست ، نمیدونم چرا رعایت نمی کنید
البته همونطوری که گفتم جاهایی هست که بتونید داخلش چت کنید و اینجوری صحبت کنید
برید از این سایت ها استفاده کنید
۰۳ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۲۷ حسین وحیدی
اول میخواستم ارسال نظر رو ببندم بعد تصمیم گرفتم ارسال نظر فقط برای کسایی که ثبت نامه کردن داخل بیان امکان پذیر باشه.

۰۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۴۳ MohammadReza Iranmanesh
لمپیاد ارزش داره ، نه برای مدالش ،برای فکر کردنش برای بیداری ذهنتون ، یکبار که بیدار شد ، دیگه کمکتون میکنه..."
خیلی عالی بود....

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.