حسین وحیدی

چالش کتاب

شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۲۱ ق.ظ

با تاخیر چند ماهه کتاب مورد نظرم رو برای چالش کتابخوانی انتخاب کردم ، "بوف کور" .

جا داره از کیانا غلامپور بابت به چالش کشیدن خودم تشکر کنم ، "نیکولا" کودک درون رو بیدار میکرد !!

The Blind Owl cover

این دوستان خوبم رو به چالش کتابخوانی دعوت میکنم با کتاب "بوف کور اثر صادق هدایت".

امیدوارم کتاب دید تازه ای بهتون بده.

  • امیرکفشدار گوهرشادی
  • کیانا غلامپور
  • روزبه یزدان پناه
  • ساحل سرچشمه پور
  • علی امیری مقدم
  • سپهر سعیدی
  • خشایار حاج جعفری
  • مهران ایلاقی
  • امیرحمزه خوشنام
  • علی محمدی
  • فاطمه افزون
  • نگار مرادیان
  • نازنین هاشمی نژاد
  • صدرا
  • عرفان رنجبر
  • محمدرضا گلستانی
  • امیر صاحب الزمانی
  • سروش سریزدی
  • امیرحسین فرزانه
  • حامد شیرزاد
  • فاطمه جمشیدی
  • محسن عامری
  • یاسین ذی حیات
  • محمد علی عبدالعلی زاده

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۳
حسین وحیدی

نظرات  (۲)

خب من قبلا به این چالش دعوت شده بودم و واقعا هم لذت بردم!;)
اما ازینکه منو هم تراز با دوستان خوبتون تعریف کردید خوشحال شدم:))
پاسخ:
با اون یادگاری خوبتون مگه غیر این ممکنه ؟ ;))
حتما میخونمش! :)
ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم ;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی