حسین وحیدی

پایان دوره تابستانی

جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۰۸ ب.ظ

امروز پایان دوره تابستانی المپیاد کامپیوتر بود.چند هفته کار با بچه ها باعث شد نسبت به آینده المپیاد کامپیوتر کرمان امیدوار بشم. امیدوارم بعضی سختی های مسیر رو مسئولین به عهده بگیرن تا دانش آموزان با آسودگی خاطر بیشتری ادامه دهند.

 

مطلب دیگری برای گفتن ندارم , فقط وابستگی که توی این مدت بین  من و بچه ها ایجاد شد باعث میشه انتظار داشته باشم هر دو شون مدال بشن, ( اگر نشین باید جریمه بدین :-پی ) پس حواستونو جمع کنین !! :)

این هم یک عکس دقیقه 90ای.

پایان دوره تابستانی 93

از راست به چپ : سما سالاریان - من - امیرحسین امیری مقدم

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۱
حسین وحیدی

نظرات  (۳)

آرزوی توفیق برای هر دوشون

وحید آدم باش دیه :-" داری الفیو کساد میکنی ...
پاسخ:
من که اون بالا 3 تا میبینم.
چقدر توی آرزو کردن خسیسی :-ناراضی
:-"

من که تقصیری ندارم !!! خودت دانی
راهش بندازین دوباره. تازه یک انگیزه ای هم میشه واسه المپیادی ها که در آینده اون وبلاگ رو به ارث ببرن :-دی
www.alefi17.mihanblog.com
۲۲ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۴۳ امیر کفشدار گوهرشادی
چرخ بر هم زنم ار غیر مرادم گردد
من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک

پاسخ:
امان از این حافظه !!!
ممنون

بدینوسیله تصحیح میشود.
ه.این کلاس پیشامونه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی