حسین وحیدی

آزمون تئوری اول

يكشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۱۷ ق.ظ

سلام

آزمون تئوری پایانی تابستان دوشنبه ساعت 6 بعد از ظهر برگزار میشود.جزئیات:

  • آزمون آنلاین است.
  • فقط از مبحث ترکیبیات.
  • تعداد سوال ها بین 4 تا 5 سوال.
  • شروع آزمون ساعت 6 بعد از ظهر دوشنبه و پایان ساعت 6 بعد از ظهر روز سه شنبه.( مدت آزمون 1 روز)
  • برروی کاغذ حل کنید و عکس بگیرید, فایل رو با اسم Azmoon1 به sged@ymail.com  بفرستین.
  • لینک پی دی اف آزمون راس ساعت 6 بعد از ظهر دوشنبه در همین پست قرار میگیرد.
  • آزمون برای دانش آموزان المپیاد کامپیوتر کرمان است اما شرکت برای عموم آزاد است و پاسخشان تصحیح خواهد شد.
  • چارت مارت هم نداریم , نتیجه به خودتون ایمیل میشه. ;)
  • سوالی داشتین همینجا علنی بپرسین بقیه هم استفاده کنند.

 

6:00 -- آزمون شروع شد.

فایل آزمون را دریافت کنید

 حجم: 397 کیلوبایت

4:30-- من میرم سالن فوتبال :) آزمون ساعت 6 تمام میشه.

8:06-- آزمون تمام شد. ( در واقع سوال 6 تمام شد )

8:07-- منم رفتم سالن حال کردم :-پی ( 4 تا هم لایی زدم :-ذوق )

 

9:45--  خب نمره هارو ارسال کردم یکسری چیزای دیگه هم گفتم.اگر به دستتان نرسید بهم ایمیل بزنید یا همینجا بگید بررسی کنم

اشتباه : من فراموش کردم توی سوال یک شرط لازم رو هم خواستم و با این گمان که فقط کفایت هست 10 نمره دادم اما حالا بابت اثبات لزوم هم 10 نمره دیگر اضافه میکنم. :)

سطح آزمون : چون معیار نسبی هست با مرحله 2 میسنجم ( اونایی که حل کردم که سال پیش رو شامل نمیشه )

مقداری از مرحله 2 ساده تر بود با این تفاوت که سوال ها کمتر استقرا میخوردن.

این هم یک راهنمایی برای سوال ها

پاسخ آزمون 1

حجم : 385 کیلوبایت

پ.ن : پاسخ یک اشتباه محاسباتی داره اما توی ایده سوال تغییری ایجاد نمیکنه. :)

موفق باشین :)

  

  

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۳
حسین وحیدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی