حسین وحیدی

فرهنگ هدیه کتاب

شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۱۷ ب.ظ

سلام

اگر قصد کردین بهم هدیه بدین حالا به هر علتی (!!) به فکر خرج زیاد و انتخاب عجیب و غریب نباشین. به خصوص خانواده عزیز و دوستان گرامی !! من کتاب رو به هر هدیه دیگه ای ترجیح میدم.کتاب هدیه کنید. بیایم اینو به یک عادت تبدیل کنیم :)

 

این هم لیست کتاب هایی که قصد خوندنشون رو دارم اما هنوز تهیه نکردم

لیست

 

دائما هم آپدیت هست :)

 

پ.ن2 : اما خودم به انتخاب خودم بهتون کتاب هدیه میدم :) :-پی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۵
حسین وحیدی

نظرات  (۵)

۰۵ مهر ۹۳ ، ۲۱:۳۶ مصطفی فتاحی اردکانی
من هم بیشتر از هر چیز دوست دارم کتاب هدیه بگیرم اما کتابای رو که دارم به هیچ عنوان به کسی قرض هم نمیدم خیلی خاطرش عزیز باشه یکی دیگه واسش میخرم
پاسخ:
من توی نگهداری کتاب حساس هستم اما در شرایط ویژه قرض هم خواهم داد :)
۰۹ مهر ۹۳ ، ۱۵:۳۹ طراحی سایت

خیلی خوب و عالی بود

پاسخ:
ممنون
بذارید معلممون بشید براتون یک سمفونی مردگان میخرم.عااااااااااالیه عالی
اقلیت فاضل نظری اصلا جالب نیست ها.
زمستان اخوان ثالث فیلم اجرای متنش توی یک کنسرت فکر کنم هست.

پاسخ:
شما سال چندم هستید؟ کامپیوتر میخونید ؟

ممنون .
هنوز اقلیت رو نخوندم ، زمستان خوب هست
سال اول هستم.بله کامپیوتر میخونم.

پاسخ:
بسیار خوب
با توجه به آزمونی که دادید ، آینده خوبی دارید
انشالله توی کلاس ها میبینمتون ;))
من صفر شدم.شما میگید خوب بود؟
انشالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی