حسین وحیدی

دو واژه

يكشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۱۲ ب.ظ

امشب کلاس جالبی داشتم, برای اولین بار توی چند سال اخیر یک مسئله را پیدا کردم که مربوط به منطق ریاضی باشد و بگویند چون تا به حال جواب داده درست است !! اثبات نمیخواهد. حال میخواهد این مسئله اعمال اصلی در cpu باشد!

اما این غرغر باعث نشد ذهنم درگیرشود و به سرعت از آن گذشتم.بعد از کلاس ذهنم به شدت درگیر دو اصل سرنوشت و قهرمانی بود و در ذهن استدلال های احتمالی بتهوون را مرور میکردم و همچنان قدم زنان به سمت دروازه شرقی دانشگاه میرفتم. کشمکش های زیادی در ذهنم بود و همچنان به اروئیکا فکر میکردم و سعی داشتم این دو اصل را یکبار از دید بتهوون و باردیگر از دید خودم بررسی کنم... زمانی که به خودم آمدم وسط ناکجا آباد بودم ! 5 دقیقه زمان برای پیداکردن مسیر و رسیدن به اتوبوس دانشگاه زمان,  مسئله پرجنب و جوش تری که حتی با وجود شرایطی مثل تاریکی,خلوتی,ناآشنایی من با محیط فقط همان 5 دقیقه توانست مرا از سرنوشت و قهرمانی دور کند.

پ.ن : مسئله مذکور در بند اول قطعا اثبات دارد و من کوتاه نخواهم آمد تا اثباتش را ببینم :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۶
حسین وحیدی

نظرات  (۱)

۰۹ مهر ۹۳ ، ۱۵:۳۸ طراحی سایت

خیلی خوب و عالی بود

پاسخ:
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی