حسین وحیدی

تحمیدیه و آغاز

جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۱۳ ب.ظ

بشنو از نی چون حکایت میکند

از جدایی ها شکایت میکند


کز نیستان تا مرا ببریده اند

از نفیرم مرد و زن نالیده اند


هرکسی کاو دور ماند از اصل خویش

باز جوید روزگار وصل خویش


درنیابد حال پخته هیچ خام

پس سخن کوتاه باید والسلام

(مثنوی مولوی-با کمی تخلیص)



اعتراف می کنم در این چندسال امیدی به بهبود شبکه های اجتماعی و وبلاگ و بلاگ نویسی نداشتم. با عمومی شدن یک سری امکانات قبل از بوجود اومدن فرهنگش یک جامعه ناهمگن از افراد خاص تشکیل شد که ارزش ها جایگاه خودشون رو پیدا نکردن و  فرعیجات (!)جایگزینشان شدن.دلیل بی شک دسترسی نامحدود برای هر قشر آدمی با هر ویژگی فردی بدون انتقال کامل و صحیح این ویژگی ها بود که غالبا منجر به چندگانگی شخصیتی شد و نه تنها هدف خود شبکه های اجتماعی یعنی نزدیک کردن انسان ها بهم و راحتی ارتباط و بیان شخصیت بود(بیش از حد منصفانه ست اگر اهداف رو فقط این ها درنظر بگیریم !!) رو بدست نیاورد بلکه شخصیت های بسیاری رو دستخوش تغییر و چندگانگی کرد که عمدتا دلیل آن یکسان نبودن کامل ارزش ها در دو جهان(!) بود.در این بین اگر شخصیت های استوار و ثابت قدمی هم وجود داشت در خیل عظیم اینگونه افراد محو میشدند.

در این بین وبلاگ ها برخلاف شبکه های اجتماعی در عین جمع پذیر بودن پیوسته نیستند و همین تفاوت باعث امید داشتن به بلاگ نویسی میشود.به عبارت دیگر وجود وبلاگ شخصیت های استوار و ثابت قدم در بین بی شمار وبلاگ های بی مضمون و مقطعی و بی کاربرد ناپدید نمیشود.خوشبختانه وبلاگ هایی از این دست وجود دارد.به شخصه به وبلاگ امیر گوهرشادی علاقه دارم و باعث انگیزه من در نوشتن بلاگ شد.


لب مطلب این است که از این پس این وبلاگ وجود دارد و گهگاهی که مجال نوشتن و مهم تر مطلبی برای نوشتن بود اینجا درج خواهد شد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۰
حسین وحیدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی