حسین وحیدی

این روز ها

دوشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۳۷ ب.ظ

یک مدت اصلا فرصت سر خاراندن پیدا نمیکردم , اگر هم میکردم کارهای بامزه تر و مفرح تری نسبت به سر خاراندن داشتم!

اما واقعا جالب است نه به آن تابستان بعد کنکور و نه به این شروع سخت ! مثل اینه که از بیابان داغ وارد یخچال شوم ( البته سعی کنید وارد یخچال نشوید, آفرین بچه های گل )

میدانم تقصیر خودم هست که برنامه ام را شلوغ کردم , درس های دانشگاه و تیم ACM بعد از آن کلاس های المپیاد و حتی به تازگی چند کلاس معرفی المپیاد هم. این ها تازه یک قسمت از برنامه شلوغم هست که باید به آنها چند درس انلاین که برداشته بودم و لجاجت خودم به خواندن کتاب های ادبی را اضافه کنم!

تازه میتوانم سالن قوتسال را هم اضافه کنم که الحق بیشتر از آنکه در زمین بدوم , در زمین و خارج زمین, در طول هفته حتی به فکر کردن مشغولم! به تازگی هم که تیمی تشکیل شده و خدا به خیر بگذراند قرار است جدی تر هم بشود!!

این هارا گفتمم ببینم از دوستان کسی دوای درد مرا سراغ دارد یا خیر؟ یک دکمه پر کاربرد وجود دارد زیر KMPlayer  که باهاش سرعت فیلم کم میشود و بالاخره میتوانید هم زیرنویس را بخوانید هم فیلم را ازدست ندهید... هرچه زیر زندگی نگاه کردم پیدایش نکردم میشه نداشته باشیم؟

پ.ن : از بی هماهنگی مسولین کمیته المپیاد تشکر میکنم که مدتی فرصت استراحت بیشتری فراهم اوردند !

پ.ن 2 : به شدت دنبال حذف کردن فرعیات زندگی ام هستم,  اولویت هم کتاب و مطالعه فردی - درس دانشگاه - تیم acm . باقی دیگر هرچقدر حال کنم !! ( به قول دوستم بی اعصاب هم خودتی !!! )

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۲
حسین وحیدی

نظرات  (۲)

۱۳ آبان ۹۳ ، ۱۶:۵۵ امیر کفشدار گوهرشادی
تازه به حال سه سال پیش من رسیده‌ای. نمی‌شه حذفشون کرد. باور کن نمی‌شه. :)

پاسخ:
بنظر میاد همینطوره !
او با خلوص دوست میدارد
ذرات زندگی را
ذران خاک را
غمهای آدمی را
غمهای پاک را
پاسخ:
اگر اندرباب پست میفرمایید:
با تعریف های من از غم های آدمی , من هم نیز چنین

ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی