حسین وحیدی

آزمون آزمایش مرحله 1 ( اول )

سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۴۶ ب.ظ

دانلود سوال های آزمون

دانلود راهنمایی و کلید آزمون


یکشنبه - 23:30

سلام

با کمی تاخیر نمره هارو اعلام میکنم

جند تا نکته هست که میخوام اول بگم.

  • بد امتحان دادید.
  • حدس میزنم حدود 20-25 نفر سوال دریافت کردن ولی فقط 6نفر پاسخنامه فرستادن. کرمانی هایی که پاسخ نامه نفرستادن 15هزارتومان جریمه میشوند، ریاضی ها جریمه رو به بهنام بدن ( خودت هم باید جریمه بدی ) کامپیوتری ها به حمزه.
  • آزمون سخت بود.

نام

نمره اصلی

بدون نمره منفی

1. Hirad mirzaii

18

18

2. Amirhossein amiri moghadam

8

12

3. Sadegh Mahdavi

5

9

4. Yasaman Karbasi

4

6

5. Sara Najmi

0

6

6. Mohammad mehdi Amiri

-1

3

  • سوال غلط نزنید ، آزمون سخت هست ؟ خب باشه ، دلیلی نداره طبق عادت 70% سوال ها رو جواب بدید.قراره نسبی نمره خوب بگیرید ، پس اگه کم میزنید یکدفعه طمع نکنید چندتا هم شانسی بزنید ، فکر میکنم اخر عاقبتش کاملا مشخصه طبق جدول بالا.
  • الان خیلی از کسای که پاسخ نامه نفرستادن حرصشون میگیره ، چون فکر کردن بد دادن ولی نسبی نمره خوبی میگرفتن
  • کسایی که بیش از 5 تا حل کردن ، میتونن مطمین باشن مرحله 1 اصلی اگر اشتباه فاحش نکنن قبولن
  • کسی که بیشتر از 7تا حل کنه ، میتونه به فول مارک فکر کنه ، راحت به دست میاد.
  • هدف این بود که نمره اتون بد بشه و مرحله 1 رو جدی بگیرید ، کلا مرحله 1 چیز جالبی نیست، پر از اشتباه های کوچیک هست ( از طرف شما) پس فارق از تمام تلاش های المپیادی تون ، مرحله 1 رو جدی بگیرید
  • گزینه ها به طرز فوق العاده ای خوب بودن، برای هر گزینه یک راه غلط رو پیش گرفته بودیم ، به خودمون خسته نباشید میگم
  • آزمون بدون ایراد نبود ، بابت اون ها عذرخواهی میکنم.

 

 

  

این پست به روز میشود (لینک سوال ها اضافه شد)

سلام

  • شروع آزمون ساعت 20 و پایان ساعت 22:15 ( اپدیت شد)
  • مدت آزمون 100 دقیقه + 5 دقیقه برای ارسال پاسخ
  • تعداد سوال ها :  زبان درازی 
  • سوال های مشترک رو جواب بدید، اما فقط سوال های اختصاصی رشته خودتون رو حل کنید ( ریاضی یا کامپیوتر)

خیلی مهم: نحوه ارسال پاسخ

دقت کنید پاسخ آزمون رو به این شکل برای من بفرستید , اولا توی یک فایل با فرمت .txt توی خط اول اسم خودتون رو به انگلیسی بنویسید، از خط دوم به بعد توی هر خط جواب یک سوال رو بدید، دقیقتر ، توی خط i+1 -ام گزینه صحیح سوال i رو بدید.هر سوالی که جوابی براش نداشتید خالی نذارید بجاش 0 بذارید.

نکته : سوال اختصاصی که برای رشته شما نیست را 0 بگذارید.

بطور مثال این یک پاسخ نامه برای آزمون 5 سوالی هست:

Hossein vahidi

1

4

0

4

0

زمانی که این فایل رو آماده کردید اسم فایل رو هم برابر با اسم خودتون بذارید و به Hn.Vahidi@gmail.com ایمیل کنید. مهم سابجکت ایمیلتون m1-1-93 باشه.


دانلود سوال های آزمون

توجه کنید رمز دانلود فایل بالا راس ساعت 8 توسط دوست عزیزم علی محمدی اعلام میشه.پس ساعت 8 منتظر رمز باشید توی کامنت ها.

من خودم دیرتر میام به دلیل کاری که برام پیش آمده.


پ.ن : آزمون برای بچه های کرمان جریمه دار هست با دقت پاسخ بدید


آزمون به پایان رسید.

خسته نباشید.

امشب راهنمایی و جواب آخر هارو میذارم

فرصت بشه پاسخنامه هارو هم تصحیح میکنم


اپدیت 11:30 :

این هم از راهنمایی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۴
حسین وحیدی

نظرات  (۴۴)

جریمه؟
به ۱۲ روش سامورایی...
پاسخ:
all options are on the table
;)
:-p
فایل سوالارو روی همین سایت میذارین؟
پاسخ:
لینک دانلود سوال ها توی همین پست قرار میگیره
lets begin the exam !!!

pass : EntekhabePasswordHamShodDardesar
دوستان هر 5 دقیقه کامنت ها رو چک کنین اگر مشکلی بود یا تغییری ایجاد شد من خبر میدم .

نکته ای هم که در پست ، حسین جان فراموش کردن بگن ، اینه که آزمون نمره منفی داره ، به طوری که هر سوال درست 3 نمره و هر سوال نادرست یک نمره منفی داره .

و تا زمانی که حسین بیاد ، پاسخ گوی شما خواهم بود ...
تو سوال یک: t چنده؟
t i هر مقداری میتونه باشه ، ینی به صورت دیگه کافیه t ای وجود داشته باشه که این خاصیت برقرار باشه .
ممن نمی تونم دانلودش کنم
لطفا چک کنید
link چک شد مشکلی نداشت ، دوباره امتحان کنید .
بیت دیگه چه صیغه ایه؟! ( شایدم سیقه یا سیغه یا صیقه ) من الان شروع کردم تکلیفم چیه؟! 
فهمیدم بیت چیه..!
سوال 2 گزینه ب چنده؟ 
اون علامت توانه یا 8!!
علامت توانه ولی گزینه 4 8عه
سواله 6 جمع رقمای یه جمله دو رقمی چنده
مثلا جمله سوم از چب (23) جمع رقماش 23 است یا 2+3=7
گزینه 4 که 79 عه!
گزینه پنج ...

در سوال سوم ، اشتباهاً ارقام گفته شده ، مجموع خانه های زیر دنباله مد نظر است .
اونم سوال 6 منظورم بود :-"
پاسخ:
مرسی علی :-D
در سوال ٤، سوال چیه؟! ذکر نشده اونجا..!
پاسخ:
حداقل تعداد سوال هایی که باید پرسیده بشه تا a  پیدا بشه
سوال 10:سکینه ممکنه به یک شهر دوبار بره؟(اولویت با شرط اوله یا دوم؟)
پاسخ:
نه به شهر تکراری نمیره
گراف کامل هست ، قطعا مجبور نمیشه
سوال 5.حداکثر؟یا حداقل
پاسخ:
حداکثر چند مرحله نیاز است 
هر حالت مسیله با کمترین مراحل ممکن باید حل بشه :)
۱۵ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۲۴ حسین وحیدی
 20 دقیقه تا پایان آزمون

حتما پاسخ نامه را بفرستید ، آزمون سخت هست، اگر نمره ای که انتظار دارید بدست نیومده به این معنی نیست نسبی هم بد حل کردید

گزینه های سوال 11درسته؟

پاسخ:
نه ، فقط یکیش درسته :-p

اره....ببخشید

بذارین ساعت 10 دیگه ،دیر شروع کردیم
۱۵ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۴۹ حسین وحیدی
وقت آزمون 15 دقیقه اضافه شد
پایان آزمون ساعت 10


سوال 8 گزینه ها اشتباه هست ، این گزینه های سوال :
1) 467 2) 465 3) 471 4) 469 5) 473
پاسخ:
میتونید دوباره پاسخ ها را ارسال کنید
سوال ١١ گزینه صحیح بین گزینه ها نیست..! 
پاسخ:
هست
اگر نظر دیگه ای داری ، عددت رو توی یک ایمیل جدا ارسال کن( با شماره سوال)
نمره منفی داره؟
پاسخ:
بله
سوال درست +3
سوال غلط -1
آقا زیر دنباله ینی چندتا عضو متوالی از یه دنباله
یا
چندتا عضو از یه دنباله (نه صرفا متوالی) با شرط رعایت ترتیبشون تو آرایه اصلی
؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
توی سوال زیردنباله تعریف شده
۱۵ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۰۰ حسین وحیدی
آزمون تا ساعت 22:15 تمدید شد

گزینه های جدید برای سوال 7:
1 ) 595-85 2)630- 100 3) 595-78 4) 630-60 5) 595-63
۱۵ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۰۸ حسین وحیدی
شماره گزینه رو ارسال کنید نه الف ب ج
۱۵ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۱۹ حسین وحیدی
آزمون به پایان رسید
خسته نباشید

بابت گزینه های غلط هم مراتب عذرخواهی رو بجای می آوریم
با نشکر از آقای وحیدی عزیز
پاسخ:
سپاس.
اما جای داره از همه بچه هایی که زحمت کشیدن و باعث شدن این آزمون ممکن بشه تشکر کنیم
علی محمدی ، امیرحمزه خوشنام ، امیرحسین عسکری ، حامد شیرزاد ، محمد مهدی طاهری
یه دنیا ممنون بابت وقتی که گذاشتین :-)
پاسخ:
خواهش میکنم.
قابلی نداشت
مرسی آزمون بسیار خوبی بود سپاس از زحماتتون

پاسخ:
خواهش میکنم
ممنونم
میشه کلید رو هم بزارین؟

پاسخ:
بله گذاشتم
من الف ب ج ارسال کردم.چه کنم؟
پاسخ:
جواب به ایمیلتون فرستادم.
خدا این سکینه و پیتر رو بهم بروسونه که دهان مارو سرویس کردن
چه قدر هم اسماشون به هم میاد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
انشاالله ثابت میکنن اختلاف طبقاتی مانع زندگی شیرین نیست !!!
ارزش یه غیبت کلاس زبان داشت! 
مرسی مرسی
پاسخ:
ممنون
ه.
صفر شدم.
حتما قبول میشم.
شک نکنید.
ما آبرو داریم چرا اسمارو راست زدید.
خیلی ممنون که بهمون فهموندید که همینجوری الکی نزنیم.چون خودم به شخصه 2تا سوال رو 10 20 30 40 ای جواب دادم.چون اولش نمیدونستم نمره منفی گذاشتید.بعدش فهمیدم.
حالا با این نمره و با این وقت کوچولو من چیکار کنم؟
پاسخ:
آزمون سخت بود ، با کمی دقت بیشتر 6 نمره میگرفتید
و اینکه میگم سخت بود ، الکی نیست
اما من پیشرفت میخوام ازتون
به شرایط سخت عادت کنید ( ازمون سخت، اعتماد به نفس پایین،استرس ) هدف من از آزمون جز همین ها نیست
تجربه من میگه بچه های کرمانی تحت فشار بازده اشون پایین میاد
به دل نگیرید که سخت میگیرم ، لازمه
salam un soali k goftin javabesh mishe 5 soale kartaro migam 4 misheha nemishe magar inke un yek bariro k dafe avval peter be sakina migaro ham hesab konin!
پاسخ:
اولین پرسش هم حساب میشه
oh rasti mishe bacheha inghad marmuzane esm nazarin :man,to,,ma nake male khodam nist!
dar zemn kia kermanan began
man be shakhse 3ta dorosto 1 ghalat dashtam vali to 30min kamtar.
vali hala k nomreharo didam kheili omidvar shodam
پاسخ:
خوبه
آزمون این عصر رو ببینم چه میکنم ;)
جریمه ها رو تا کی باید بدیم؟ ضررى هم براى دیرکرد باید بپردازیم عایا؟ شما خودتون کى جریمه میدین به ما؟
پاسخ:
تا اول اسفند، تا این موقع دیرکرد هم نداره ، ولی هرچی بگذره احوال حسنه مخدوش گردد و به جریمه شنا نزدیک گردید(+ جریمه نقدی)

من جریمه بدم ؟ جان؟
بذار من تو رو ببینم بهنام

پ.ن : IP هلند هم داری که :)
بله دیگه..! جریمة الضرایب الى الروحیاتنا ..! ضربه اى که روحیه بچه ها تو این آزمون خورد، به جرئت میگم، هیتلر از متفقین نخورد..!

در ضمن نمیذارم منو ببینی استاد..! دو نقطه دى

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.