حسین وحیدی

آزمون آزمایش مرحله 1 ( دوم )

چهارشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۱۸ ب.ظ

سلام 

  • تصمیم گرفتم سوال 3 فقط گزینه 1 رو قبول کنم ، البته گزینه 2 رو به عنوان غلط در نظر نمیگیرم که نمره ای کم نشه بابتش
  • آزمون تقریبا سخت بود
  • زمان آزمون مناسب بود ( شاید کمی زیاد هم بود )
  • دوستانی که سوال 13 رو نزدن مورد خطاب من هستن :
          • How could you do that ? 

نام

نمره اصلی

بدون نمره منفی

  1. Hirad mirzaii

27

28

   2 . Amirhossein amiri moghadam

14

16

   3 . MohammadMehdi Amiri

10

12

   4 . Behnam

9

12

   4 . Homa jafari

9

12

   4 . Sara Najmi

9

12

   5 . Sadegh Mahdavi

8

12

   6 . Yasaman Karbasi

5

8

  • گاهی خوب هست سوال هارو بشناسید ، بدونید چقدر احتمال دارد این سوال رو صحیح حل کنید،  جدول زیر کمکتون میکنه
  1.  +
  2.  ++
  3.  
  4.  ++
  5.  ++
  6.  +
  7.  
  8.  ++++++
  9.  ++++
  10.  ++
  11.  
  12.  +
  13.  ++++++
  14.  
  15. +

توی این مدت باقی مونده آزمون زیاد بدید ، روزی حداقل 1 آزمون بدید ، و جداگانه هم تعدادی سوال حل کنید

و یک چیزی رو هم همیشه یادتون باشه :

Our Greatest Glory is not in never falling, but in Rising everytime we fall.

 

 





  • آزمون ساعت 20 شروع میشود ( مدت آزمون بعدا اعلام میشود)
  • آزمون نمره منفی داره، هر سوال صحیح 4نمره مثبت ، هر سوال غلط 1 نمره منفی
  • آزمون برای کرمانی ها جریمه دارد ( آزمون ندید قطعا جریمه میشید ، بد بدید شاید جریمه بشید )

خیلی مهم : طریقه ارسال 

فایل .txt بسازید ، اسم فایل رو برابر با اسم خودتون بذارید ، توی خط اول دوباره اسمتون رو بنویسید ، توی خط i+1-ام بنویسید i بعد با یک فاصله شماره گزینه انتخابی تون رو بنویسید ، اگر جوابی ندارید بنویسید 0. به مثال زیر توجه کنید همه چیز دستگیرتون میشود.

peter petrosian

1 5

2 3

3 0

4 1

5 0

فایل رو به ایمیل من بفرستید Hn.Vahidi@gmail.com با موضوع m1-2-93.

پ.ن : کیک و ساندیس همراه خودتون بیارید :-پی

---------------------------------------------------------------------------------------

2:00 -- آزمون شروع شد

دانلود سوال های آزمون ( فایل آپدیت شد ( ویرایش های 1و2و3 که توی کامنت ها امد صورت گرفت)

مدت آزمون : 140 دقیقه + 5 دقیقه فرصت ارسال پاسخ

20:42 -- فایل اپدیت شد

----------------------------------------------------

3:16 --- 

راهنمایی آزمون

عجله ای شد پاسخ ، چندان مرتب نیست

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۲
حسین وحیدی

نظرات  (۱۷۴)

مرسی.واقعا دستتون درد نکنه.
ایشالا ایندفعه صفر نمیشم.
پاسخ:
خواهش میکنم
ایشالله ;))
چه روزی چهارشنبه یا هنوز اعلام میشه؟
پاسخ:
همین عصر
22 بهمن
شما واقعا خسته تشریف دارین.
خودتون صحیحشون کنید. به جای این که بدید به کامپ...
پاسخ:

1. کسی نگفت میدم کامپیوتر حساب کنه
یکم با دید منطقی نگاه کنی باید یک نوع پاسخنامه وجود داشته باشه ، شرایط من پاسخنامه واحد رو توصیف میکنه

2. البته اگه منظورت این هست که خسته نباشید ، حتما زحمت کشیدید برای آزمون و وقت گذاشتید و حتی الان هم چند نفری دارید روی سوال ها کار میکنید ، باید ازت تشکر کنم ، باعث دلگرمی هست و خیلی خوشحالم که این پیشنهاد رو میدی تا انرژی و وقت کمتری از ما گرفته بشه ;)

غر میزنه :-پی
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۵۰ کسی که الآن باهاش در مورد گزینه غلط صحبت کردی!
سلام حاج حسین...
می گم کد همه سوالات آزمون رو بذار 2 و بگو همه کد سوالشون رو تو پاسخ نامه وارد کنن تا اینجوری احتمال خطا در وارد کردن کد سوال رو هم شبیه سازی کنید!!!
پاسخ:
سلام عسکری جون 
آره پیشنهاد خوبی هست :))

ما همچنان منتظریم

پاسخ:
دانلود کن
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۰۹ امیرحمزه خوشنام
آزمون سادس دیگه برید بترکونید :))
بهونه مهونه هم قبول نیست :-"
والا سوالا گلابین گلابی
سوال 3 چی می خواد دقیقن؟
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۱۸ امیرحمزه خوشنام
دقیقا حواب رو میخواد دیگه یا به قولی تعداد راه های رسیدن از A به B
چرا دان نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام مجدد بر شیر بیشه، حاج حسین دلاور! 
برا سوال 14 درست بشه:
Ac کمانی به مرکز b است

۲۲ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۲۱ امیرحمزه خوشنام
ترافیک دانلود بالاس ...
کمی صبر کنید :-""""
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۲۱ حسین وحیدی
ویرایش : سوال 3
توی هر مرحله باید به راسی بره که کوتاه ترین مسیر یا طولش کم بشه ، یا ثابت بمونه

دقت کنید
دان شد نگران نباشید
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۲۳ حسین وحیدی
ویرایش : سوال 14
ac کمانی به مرکز b
به شکل توجه کنید
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۲۳ امیرحمزه خوشنام
لطفا کامنت هارو دنبال کنید اشکالات تایپی همیشه وجود دارند....
ولی سوال ها 3 بار بررسی شده اند ولی پیش میاد
پاسخ:
ممنون اطلاع دادی
سوال 6
ممکنه پای چپشو روی رد پای راسش بزاره؟
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۲۸ امیرحمزه خوشنام
آره به این موضوعات خیلی ریز دقت نکن دیگه :-"
فکر کن پاهاش مثل پاهای فیل هستن :-""""""
و حتی برای راحتی میتونی فکر کنی که به صورت لی لی میرفته :))
پاسخ:
:)))))
گزاره ب سوال 6 نامفهومه
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۳۵ امیرحمزه خوشنام
خوب ینی تو نمیتونی بفهمی که این نمیتوان همون بتوان هست ؟؟؟
ینی تعداد رد پاها 51 و در هر گام باید 7 تا به جلو بره :-"
خوبه مثال هم زدما :))
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۳۵ حسین وحیدی
ویرایش 3 : سوال 2
اعداد 0 تا 1393 را مینویسیم
پس برای 012345 ، 5 در جایگاه 4 قزاز میگیرد بعد از حذف 1و 2
پاسخ:
فایل آپدیت شد (2)
سوال 7 آخرین رد پایی که واسه اولین بار میاد توش رو میخواد ؟؟؟
پاسخ:
جواب کامنت خصوصی دادم
تعداد 51 است
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۴۵ امیرحمزه خوشنام
ینی وقتی میاد تو این رد پا ردپایی وجود نداره که حتی 1 بار هم توش نرفته باشه یا به عبارت دیگه وقتی میاد تو این رد پا تویه بقیه رد پا ها هرکدوم حداقل 1 بار رفته باشه
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۵۵ حسین وحیدی
ویرایش 4 : سوال 7
توی سوال اشتباها تعداد رد پاها 50 آمده است
تعداد ردپاها51 است : از 0 تا 50 (توی پرانتز گفته شده )

پاسخ:
فایل سوالها اپدیت شد (3)
میتونید دوباره فایل رو بگیرید ( overwrite کنید زمان دانلود ) تا تغییر ها رو ببینین 

اگر حواستون به ویرایش ها باشه نیازی به دانلود مجدد نیست
سوال 12 مسیری که نشون دادید از لحاظ گرانش مشکل داره .یعنی مشخص نیس شیب کدوم وره ! 
امکان داره از a1 به  a2 بره؟؟
جبر زمانه به چه معناست؟
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۱۷ امیرحمزه خوشنام
ببینید شیب مشخصه اگه یکم دقت کنید اتفاقا با مثال کاملا مشخص شده ...
اگه دقت کنید از A1 میشه به A2 رفت ولی از A2 نمیشه به A1 رفت وبقیه خط ها هم به همین ترتیب قرار گگرفتند
سوال 3 هر یال رو یک بار میره؟
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۱۹ امیرحمزه خوشنام
جبر زمانه همون انتگرال sinhx در مبینای 2 بوده که یکسال سوال المپیااد ریاضی بوده و شخص مذکوره نتونسته سریعا اون رو حساب کنه و بعد قبول نشده و به مربی ورزشی رسیده گویا در مخرج کسر این sinhx چیزهای دیگه ای هم بوده ...
حالا اینا مهم نیست سوال رو جواب بدید
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۲۰ امیرحمزه خوشنام
تویه سوال 3 هر یال رو حداکثر 1 بار میره
مذکوره یا مذکور؟
پاسخ:
سوال مربوط بپرس
امتحانتو بد بدی من میدونم با تو :-پی
یعنی چی ردپای شماره 0 از 50 بیشتره؟ یعنی روش بیشتر پا گذاشته؟!
پاسخ:
منظور این هست که فقط به یک سمت میچرخه و رد پا ها رو میره !!
یعنی فکر نکنی میتونی بری جلو بعد عقب هم بری
گرفتی ؟
حمزه ادبیات شیرینی داره :))
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۳۰ امیرحمزه خوشنام
منظور این بوده که بعد از 50 باید در همین جهت بچرخه و به سمت 0 و 1 و اینا بره ...
میخواستیم دایره بودن اعداد و چرخششون رو بهتر نشون بدیم...



همونجانب:راجب این بجث های سنگینی وجود داره شما امتحانت رو بده
به نظرتون چند تا حل کردیم نفرستیم تا آبرومون حفظ شه؟؟؟؟!!!!
سوال 8 حالتای تکراری هم حساب میشه  (حالتایی که مجموعه ها تکراری باشن


۲۲ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۴۰ امیرحمزه خوشنام
هنوز 1 ساعت مونده... ولی بفرستید من با حسین صحبت میکنم 6 نفر اول رو بزنه در ملا عام
سوال 7 چند رد پا هست 50 یا 51؟
چون گفته 50 رد پا ولی بعد گفته رد پا 50 و 0 یعنی شماره رد پا از0 تا 50 یعنی 51 ردپا
پاسخ:
حذف شد سوال
ببخشید تو کامنت ها جوابمو گرفتم
پاسخ:
حذف شد سوال

مجموعه abcیتونن یکی باشن؟

پاسخ:
اره
جایی گفته نشده متمایز
تا کی هست آزمون؟
پاسخ:
22:25
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۵۹ حسین وحیدی
ویرایش 5 : سوال 7 حذف شد
سوال13سواله واقعا؟
پاسخ:
دیگه داری طراح رو زیر سوال میبری :)))
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۰۹ امیرحمزه خوشنام
نه سوال 13 جوابه :دی
ببخشید.
پاسخ:
چه جدی گرفت
باهات شوخی کردم :))
اینقدرا هم روی خودم تعصب ندارم
جواب سوال 7 رو 0 بذاریم؟؟؟
پاسخ:
فرقی نمیکنه
هرچی بذاری حذف میشه، نگران نباش
چرا سوال ٧ حذف شد؟ ما خواهان بازگشت رسمى و هر چه سریع تر سوال ٧ به میدان آزمون هستیم..!
پاسخ:
این موضوع 0base بودن مسئله ساز شد جواب اخر طراح غلط در اومد
ما هم که سوال رو خونده بودیم متوجه نشدیم
میشد گزینه هارو تغییر داد که جواب صحیح بیاد توی گزینه ها ولی گزینه هایی که ممکم بود جواب باشند محدود بودن ( 14 تا )
در کل دیگه سوال سوال نمیشد
سوال 7 به دلیل کمبود توجه عموم دانش آموزا به اعداد طبیعی و توالی اعداد حذف شد تا مهر تاییدی به درستی انقلاب و به حق بودن آزمون ما باشد....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
الکی مثلا من خیلی بامزم با همه چیم شوخی میکنم
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۲۶ محمد مهدی طاهری
همگی خسته نباشید.
حسین بیا آزمونو ببند دیگه!
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۲۷ حسین وحیدی
آزمون تموم شد

خسته نباشید
من به نشانه اعتراض نسبت به محذوف گشتن بی دلیل سوالات و استفاده طراحان از الفاظ لوسی مثه "الکی مثلا" جواب آزمون رو نمیفرستم..! تمام
پاسخ:
1. حذف شدنش دلیل داشت
2. از طراح ها کسی این لفظ رو استفاده نکرد ، اون کامنت مربوط به طراح ها نبود
3.الان دقیقا تو خودتو لوس کردی
بهنام هستی . لازم نیست به عادت 2 نقطه گذاشتنت توجه کنم تا بفهمم ، IP تو رو نشون میده ( البته به این عادتت هم توجه کردم ) :-پی
آقای وحیدی نمیتونم فایل رو توی ایمیل براتون ضمیمه کنم.چی کار کنم؟
شد
با سپاس از همه ی دست اندرکاران این آزمون سخت!!! بنده به این نتیجه رسیدم اگه المپیاد ندم سنگین ترم!! مرسی که منو آگاه کردید !!!

خطاب به آقای خوشنام : کدوم سوال دقیقا به قول شما گلابی بود ؟؟؟!!!!



پاسخ:
اون جمله برای ایجاد روحیه اولیه بود
بذار آزمون صحیح بشه تا بقهمیم سطح آزمون چظور بود
خودمون حدس میزنیم دستمون به سوال ساده نمیره !!!
حالا تو از این نتیجه گیری ها نکن ، توی دوران المپیادیم 10 بار از این نتیجه گیری ها کردم !!

نمی شه همین جا پاسخا رو بدیم؟

پاسخ:
نه ایمیل کن
بهم میل بزن ببینم چه خبر هست ، چیکار کردی
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۳۵ محمد مهدی طاهری
سوال 13 کامپیوتر :D
پاسخ:
:))
نتیجه هارو کی میدید؟فردا؟بس فردا؟روز بعد ار بس فردا؟
پاسخ:
فردا
امشب بازی منچستر هست ، منم خیلی خسته ام میخوام یک استراحتی بنمایم ، شما هم برید استراحت ;)
سیزده خیلی باحال بود ایول.
یاد سوال آخر مرحله یک پارسال اوفتادم :-)

پاسخ:
 ;))
آقا این سوال 3 گفته بود طول کوتاه ترین مسیر دقیقا یکی کم بشه ولی تو کامنت ها دیدم کفته یا کم یکی کم شه یا کم نشه کدوم بود؟
پاسخ:
هر دو جواب رو قبول میکنیم
توی حالت اول میشه 13
توی دومی میشه گزینه 1
داستان این سوال این بود که اول حالت اول طرح کردیم ، بعد دیدیم ساده ست ، گفتیم مساوی هم باشه ولی یال و راس تکراری نره
این سوال قشنگی شد ، ولی موقع تایپ اشتباه کردیم
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۴۱ امیرحمزه خوشنام
خطاب به 795 : نه باو شما هیچ وقت به این نتیجه نرسید ... اتفاقا امروز قبل آزمون که داشتیم با حسین سوالارو بررسی میکردیم دیدیم چرا باز سوالا سخت شدند و فهمیدیم که گویا سوال آسون تو دست و بال ما نمیاد ...
ولی نهایتا سوال ها آسون بودن :))))))
ولی شما نهایتا 12-13 تا از سوالای مرحله اولتون در این حد هستند ولی بقیشون آسون ترند...
در کل سوالا ایده های خوبی داشتن ...
سعی کنید یادشون بگیرید
(من )ایمیلتو به من  اس ام اس بزن کارت دارم
# کمبود امکانات ارتباطی!

ما که با ریاضی وجودمون نمیتونیم یاد بگیریم.میشه وقتی نتیجه هارو میدید.واسه سوال ها خب توضیح بدید؟لطفا

پاسخ:
چشم

Practice makes perfect
جوش نزن ، بیشتر کار کن

واقعا ممنون از پاسخ...

=|

پاسخ:
چه پاسخی ؟
نتونستی پاسخت رو ایمیل کنی ؟

واقعا ممنون از پاسخ...

=|

دارید منو به شک میندازید.13چی میشد؟
پاسخ:
5
سعی میشه روی هر سوال حداکثر میزان توضیح اراعه بشه ...
درصورتی که توضیحات کافی نبود همینجا بپرسید تا دوباره توضیح بدیم :)
پاسخ:
نویسنده این کامنت حمزه هست ، اسمشو اشتباه نوشته
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۵۲ (نه سجادی نیستم)
میشه اینجا مافیا بازی کرد بعد آزمون میچسبه :)))))))
پاسخ:
:)))
برو بازی منچستر رو ببین !!!
دست همه درد نکنه
آقای عسکری خوشنام طاهری وحیدی شیرزاد و همه کسانی که زحمت کشیدن
اگه لطف کنید پاسخارو امشب بزارید خیلی خوب میشه
پاسخ:
ممنون
چشم سعی میکنم بذارم
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۰۵ امیرحمزه خوشنام
خواهش میکنم کار خاصی نکردیم ایشالا تاثیر گذار بوده باشه
شک نکنید مفید بوده
مافیا من هستم!:)
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۱۷ محمد مهدی طاهری
خواهش می کنم. :)
ببخشید اما فک نمیکنم "هر دو جواب رو قبول میکنیم"حرف حسابی باشه(واسه سوال 3)
یا حذفش کنین یا گزینه درست رو قبول کنین
بدست اوردن 13 کار زیاد سختی نبود
اون ویرایشه سوال رو سخت کرد !!!
پاسخ:
اره اعتراضت منطقی به نظر میرسه
فردا تصمیم میگیرم ، همراه با نمرات میگم
البته میتونید رو این سوال به کسایی که ١٣ حساب کردن نصف نمره رو بدید
پاسخ:
زیاد جالب نمیشه

سوال 13 برای رفع صفر شدن بود.

دستتون درد نکنه.سوسوی نوری بود در آن همه تاریکی

خیلی حرص داره آدم سوال 2 رو به خاطر یک جمع اشتباه غلط بزنه.نمیدونید

دوستان این کسی که گفته (ما که با ریاضی وجودمون نمیتونیم یاد بگیریم.میشه وقتی نتیجه هارو میدید.واسه سوال ها خب توضیح بدید؟لطفا) من نیستم !!! یکی هویت منو دزدیده و به اسم من نظر داده !!! مسولین رسیدگی کنید لطفا !!!! من اعتراض دارممممممممممممممممم!!!!
پاسخ:
توصیه میکنم توی بیان ثبت نام کنی تا هویتت مشخص باشه
http://bayan.ir/register/
اقا من کلا گزینه هارو اشتباهی وارد کردم!! اون سوال 3 هم میخواسم بزنم 13 گفتم هی ویرایش میکنن کلا درگیرن با خودشون نزدم قبول نیس :!
نام عزیز 
اولن بدست اوردن سیزده از پس پدر بزرگ من هم بر میومد
بعدم آقای وحیدی گفت که امروز تصمیم میگیره
صبر کن ببین چی میشه
پاسخ:
همم... احتمالا پدر بزرگت از پسش بر میومد دیگه ؟
بخشید اسم هارو کی میزنید؟
پاسخ:
گذاشتم
اه این آزمونارو بد موقع میگیرین منم جایی دعوت بودم خب نشد امتحان بدم
پاسخ:
قبل از آزمون میگفتی ، امکان تغییر بود 

از این گذشته دو روز دیگه امتحان داری مهمونی میری ؟ اگه مرحله 1 قبول نشی ، من میدونم و تو :wink
بعد اینکه اینا کین امتحان میدن نمیشناسمشون بجز بچه های علامه حلی 1؟
در ضمن همه لطفا یجا جم شن میخوام شیرینی بدم!
پاسخ:
موافقم
شنبه بیا دانشگاه ، شیرینی هم بیار
من کیک پنیر میخورم
در ضمن هویت دزدی نکنین زشته.دختر که نیستین!
دوم اینکه بهنام تو از 1 ماه پیش به من گفتی این جزوه رو میاری هنوز ندادی یادت باشه
در ضمن بچه های علامه حلی 1 یجا جم شین یک امتحان مرحله اول از سالای پیشو با هم و حضوری بدیم(البته ریاضی)
بچه ها چه پدربزرگای قوی ای دارن!
پاسخ:
روغن نباتی
کدوم سالای پیش مثلا؟
بچه های فرزانگان
سارا.فائزه.یاسی
شنبه ساعت 9.5کتاب خونه ملی
سارا رفتی مدرسه نمره ریاضی منو هم بگیر
سارا
ایمیلتو بده به یاسی
و اون سوال استاد اشناب رو برام ایمیل کن
ترکیبیات زرد روو تموم کرد
دور دوم انالیزم
(برای تضعیف روحیه پسرا گفتم)
خخخخخخخ

بهانه نیارید.من خودم هردوتا امتحان رو توی مهمونی دادم.

بچه ها فرزانگان 2(اصلی)هم هستند.

(ناحیه1هم هستند)

هویت دزدی چه ربطی به دختر بودن داره؟

:(

پاسخ:
آفرین

نمیدونم
من شنبه از صبح میرم.همون جا که پریروز بودیم میشینم.خودت من روبیاب
بچه ها اروم اینجا مکان عمومیه جایی نیست که شما با همدیگه بحث کنید یا قرار ملاقات باهم بذارید یا از این صحبتا .... 
لطفا رعایت کنید
پاسخ:
ممنون
۲۳ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۵۵ حسین وحیدی
آز این به بعد کامنت های نا مربوط رو حذف میکنم
ماشاالله وایبر ،واتس آپ ، یاهو مسنجر و تانگو اینجور چیزا زیاد ریخته اینور و اینور ، اونجا از این صحبت ها بکنید
اسم من چرا دوبار اومده؟

پاسخ:
درست شد الان 
وحیدی چجوری صحیح کردی؟من 4تا درست دارم 2تا غلط
پاسخ:
سوال 3 ، فقط گزینه 1 صحیح هست
جدول امتیازات خر است
کارت ورود به جلسه ی المپیادو دادن؟؟
این من کیه؟
پاسخ:
جواب پیام خصوصی نفر بعدی: 
عدد بزرگ هستن کمی دقت کن اشتباه نکنی توی جمع کردن
اینکه چطوری به جواب برسی میتونی اینجوری فکر کنی :
فرض کنیم به خونه پایانی رسیدیم ، از کدوم خونه ها ممکنه بهش رسیده باشیم ؟ خونه چپ و راست و پایین در صورت وجود ، اسمشونو بذار a,b,c پس اگر بدونی به چند طریق میتونی به خونه های a,b,c  برسی میدونی که برای رسیدن به خونه پایینی میتونی به a+b+c طریق برسی
حالا همینطوری ( بازگشتی ) به خونه های a,b,c فکر کن ببین اونا چجوری میشه بهشون رسید.... تا اخر برسی به خونه اول
ببخشید استاد چون ما فقط ی جا هست که هممون سر می زنیم
و بهتره برای بحث
بعد استاد بحث نبود اطلاع رسانی بود
بعله ببخشید ما دیگه توی وبلاگتون نظر نمی زاریم
پاسخ:
فکر میکنم روی صحبتم واضح نبود پس شفاف میکنم صحبتم رو
برای بحث یا اطلاع رسانی هیچ ایرادی نداره ، حتی باعث خوشحالی من هست که بهم نزدیک میشید
اما به عنوان چت روم قبول نمیکنم، جایی برای نزاع و جدال بین کسی هم نیست
نمیگم کسی انجام داده و من ناراحت شدم ، گوشزد کردم که اتفاق نبوفته

پ.ن 1 : شما آلمان هستین ؟
پ.ن2 : نمی ذاریم صحیحتر هست
پ.ن3 : به قول امیر {گوهرشادی} استاد هم خودتی ;)

سوال 4 رو میشه بیشتر توضیح بدید؟

چطوری ب 30 طریق 5 ضلعی رو رنگ می کنید؟؟؟



پاسخ:
اول توجه میکنیم که از باید از یک رنگ یکبار استفاده کرد و از دو رنگ 2 بار
حالا به 3 طریق میشه رنگی که یکبار استفاده میشه رو انتخااب کرد
5 انتخاب برای جایی که این تک رنگ رو میذاریم داریم
و برای سمت چپی اش 2 انتخاب داریم ( که کدوم یکی از رنگ های 2تایی را انتخاب کنیم)
در مجموع 3x5x2=30
مهندس مثلا ):)

الان میتونیم اینجا اشکالامونو (سوال از جاهای دیگه) بپرسیم؟

اون دوستی که هنوز ایمیلشو به من نداده:
اون دنباله ی زیبا که من گفتم جوابش یک میشه ،جوابش گزینه ه میشد( 213444) جوابای اون ازمونه هم اومده

حسین جان مهندس رو باتو بودن :)))....
خانم جعفری:سوال دوازده در کل سوال رو نمیفهمید یا نحوه حل رو ... ( یکم سر کلاس گوش میکردید حل بود :)) )

۲۳ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۵۹ واقعا نمیتونستم سکوت اختیار کنم

همین جا ازحق وتو خودم استفاده میکنم و نظر آقای خوشنام رو وتو میکنم.(امیدوارم ازم ناراحت نشن)

ما همونایی بودیم هی بهتون میگفتیم یاد نگرفتیم شما میگفتید همینقدر کافیه.میگفتیم ما  مستله استقرا نمیتونیم حل کنیم میگفتید:همینقدر کافیه.میگفتیم گراف چیه؟میگفتید همینقدر که میدونید کافیه.

یک ساعت خوردی در هفته با شما کلاس داشتیم اونم ظهر اونم ساعت ناهار اونم بهد از4ساعت ترکیبیات.

خدایی سر کلاس ما بایستی حواسمون میبود آروم نفس بکشیم بس که کلاس ساکت بود.نامردی نکنید

ساعت و وقت کلاس خیلی بد بود(حالا ما هم درس خیلی نمیخندیم ولی خب دیگه)

 

Baziam Kheily Perfect Dars Dadan vaghan heif shod gosh nadadim sare kelas ha ha ha
jahate defa az farde balaei balaei
۲۳ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۱۶ نامردی نمیکنیم

نا مردی نکنید.تدریس خوب بود.به غیر ازاندکی شوت زدن ماو ساعت.واقعا دلیل دیگه ای نبود.ماشالا مباحث هم چه اسمایی داشتن.

باو اروم باشید حالا شوخی کردم من :)))))))
بعدش خوب وقت نبود دیگه من چیکار کنم :)))) 
حالا عیب نداره.... باید بشینید خودتون سوال حل کنید بار ها هم اینو من گفتم.... حالا ناراحت نباشید باو شما ها هنوز اول راهتونه این ازمون برا اون سال سوماس بخصوص که قراره امسال بترکونن پس همین که میتونید یکم باهاشون رقابت کنید کلی خوشال باشید و بدونید که میتونید و بیشتر تلاش کنید
۲۳ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۴۲ امیرحمزه خوشنام
حالا من یه توضیح دیگه راجب آزمون بدم .... اولندش این آزمون ها به این شکل ملاک نیستند من خیلی دوست داشتم به عنوان نماینده آزمون شاززز میومدیم آزمون هارو در مراکز بر گذار میکردم که این موضوع چندتا خوبی داشتی و مهم ترینش این بود که همه قشنگ مینشستند و اون مدت زمان رو کامل امتحان میدادند .... ولی خوب قسمت نشد حتی خیلی قبل تر از اینا من پیشنهاد ازمون آزمایشی رو به مسئولین داده بودم و حتی کاراش تا یه حد خوبی انجام شده بود اما ...
بگذریم از این صحبتا ولی بچه ها اگه دقت کنید به هر حال قصد من و دییگر بچه ها این بوده که سوال هایی رو انتخاب کنیم که نکته دار باشن و شاید حتی سخت :دی
به هر حال مثلا تو کامپیوتر از 30 تا سوالش 12-13 تاش بیشتر اینجوری نیستن و باقیشون آسون ترند احتمالا این صحبت منو اگه مرحله اول امتحان بدید متوجه میشید پس شما اگه حتی هیچی از این 12 تارو هم جواب ندید ایرادی نداره و با دقت و حل سوالای آسون تر میتونید قبول شید...
اما سعی کنید از کمترین چیز ها بیشترین چیز ها رو یاد بگیرید و یاد بگیرید که چجوری فکر کنید ...
به هر حال سال اولیا مسلما سخت ترشون بود این امتحان چون مثلا تو 8 جلسه و از 0 نمیشه شق القمر کرد :دی ... پس مسلما نمیرسیدیم خیلی چیز هارو کار کنیم ...
به هر حال سعی کنید خوب بخونید ...
سال دوم سوم ها داینامیک رو خوب کار کنید اگه یکم طراحا مثل ما باشن همه سوالا داینامیک میشن :))))))))))) =))))) :-"""
همینا دیگه :-"
حالا اگه حوصلتون گذاشت برید وبلاگ alefi17.mihanblog.com  فکر کنم پارسال اونجا یه چیز هایی راجب مرحله اول نوشته بودم :-"" اینجا هم قطعا حسین در 2-3 روز آینده یه سری توضیحات رو اراعه میده
۲۳ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۵۲ ببخشید.اما؟
اراعه؟
۲۳ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۵۶ امیرحمزه خوشنام
بجه ها گویا تویه پاسخ نامه برای سوال 7 یه اشتباه تایپی رخ داده به این گونه که وقتی من فایل رو به حسین میدم و حسین میگره و با بقیه یه جا میکنه و pdf میسازه اعداد برعکس میخورند به این صورت :
ینی اگه دقت کنید 7k+5 اونجا 5k+7 خورده و یا 7k+3  اونجا 3k+7 خورده و یا ....

دستتون هم درد نکنه.

اشکال پیش اومدنیه دیگه

ببخشید جواب سوال 4 فکر کنم 240 بشه میشه چک کنید اون پنج ضلعی به 60 طریق تعیین میشه نه 60تا
منظورم به 60 طریق میشه نه 30 تا بود
در ضمن آقای وحیدی یا آقای خوشنام میشه بچه هارو جمع کنین مرحله یک حضوری از سالای قبل بدیم؟من هر چی بشون میگم جمع نمیشن!
پاسخ:
من شخصا دیگه فرصتی ندارم تا 1-2 هفته
مگر اینکه حمزه بتونه کمکی بکنه
اما پیشنهاد خوبی هست ، توصیه میکنم اینکارو بکنید
یه حسی بهم میگه امسالم مرحله یک نمیشم بعد ول میکنم المپیادو
پاسخ:
قوی باش
پرسه طولانی هست ، به فکر بازده زود نباش
اما مرحله 1 نشدی بیا حسابی کارت دارم ( برخورد فیزیکی !!! )
بچه ها ما شنبه صبح میریم کتابخونه ملی امتحان مرحله یک بدیم البته ریاضی میاین بیاین!
بالایی سال چندمی؟
مرحله یک چه دوره ای؟
mtz به حست خیلی اهمیت نده مرحله اول خیلی ساده تر از اون چیزیه که فکر میکنید....
اما در مورد مرحله اول ازمایشی یه سعی در این ماجرا میکنیم اگه خدا عمری بده حراقل تو مدرسه خودمون یه ازمون بگیریم....
میشه بگید چجوری حساب کردید که یه ٥ ضلعی رو به ٦٠ طریق رنگ کردید با ٣ رنگ که بهتون بگم کجاش اشتباهه
دوستان فکر نکنم مشکلی باشه اینجا مشکلاتتون رو بپرسید ... یا حتی میتونید به حسین میل بزنید میلش رو که دارید :)))))
من دومم.
آقای خوشنام مشکل حل شد ممنون همون 30 میشه
در ضمن آقا/خانم او (مسلما پسری ولی جانب احتیاطو رعایت میکنم) خودتو معرفی کن اولا ثانیا من 85تا 91 رو دادم ولی سالای 89 90 و 91 رو جالب نزدم میتونیم از این سه سال یا سالای پایین تر از 85 بدیم
در ضمن او از روی جمله "یه حسی بهم میگه امسالم مرحله یک نمیشم بعد ول میکنم المپیادو" میشد فهمید که من دومیم!
ممنونم که یک مرحله یک حضوری میگیرید
(من در حال سوت زدن) !!
منم 86 تا 92 رو دادم! 
امتیازات چند میشه حدودا؟


86 :21صحیح 87: 19 صحیح 88: 14 صحیح 89: 12 صحیح 90: 10 صحیح و 91: گند زدم!
میشه خودتو معرفی کنی ببینم میشناسمت یا نه؟
لااقل بگو علامه حلی 1 هستی یا نه؟!؟
شما تا حالا کتابخونه ملی رفتی؟اگه آره بدون کارت راه میدن؟
خوبی که خیلی خوبه !!
نه!

کلا از هیچکس کارت نمیخوان فقط باید به سن قانونی رسیده باشی که در غیر اینصورت میتونه یه تعهدی چیزی از طرف مدرستون ببری
نه جواب کدوم سوالمه؟
اها مرسی
۲۴ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۴۰ امیرحمزه خوشنام
@جعفری :
گفتم که شوخی کردم باو :دی
خوب ببین اینجوری مسئله رو یه دور حل کن ببین میتونی ...
طبق همون سوال جدوله و شبیه همون روشی که سر کلاس حل کردیم ...
از B شروع کن بعد حرکتت رو هم اینجوری انجام بده که (اگه دقت کنی اونجا سطر به سطر حرکت میکردیم) ولی اینجا A1تا A8  رو در نظر بگیر بعد خطوط موازی با اون رو مثل یه سطر از جدول در نظر بگیر پس از B  شروع کن و سطر به سطر بیا عقب و از هرکدوم ببین به چند حالت میتونی به B برسی این کار رو که انجام بدی احتمالا جواب سوال رو میفهمی اگه نفهمیدی باز بیا بگو راهنماییت کنم



درضمن شما هایی که سر کلاس بودید خوب بودید و گفتم چند بار هم که مرحله اول چیز سختی نیست .... ولی برای آمده شدنتون 1-2 دوره گذشته رو حل کنید یه دور... سوالایی که حل نکردید یا اشتباه بود رو دوباره روشون فکر کنید و بعد از اون حوابارو با دقت بخونید و روشون فکر کنید ...
و در صورتی که استرس نداشته باشی قبول خواهی شد انشالله
۲۴ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۴۳ امیرحمزه خوشنام
@mtz
بچه تو چرا اینقدر زیاد مرحله 1 دادی ؟ :| ...
اینجوری سال آینده نکنه میخوای دوباره همینارو امتحان بدی ؟ :|
لا اقل 1سال درمیون حل میکردی که برای سال آینده هم سوال خوب داشته باشید...
بعدشم شما ها چرا اینقدر استرس دارید آخه مرحله اول سادس فقط کافیه دقت کنید و با تمرکز امتحان بدید (ولی خیلی ساده هم نگیریدش)
۲۴ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۵۲ امیرحمزه خوشنام
قطعا آنالیز ترکیبی برا این دوروز گزینه مناسبی نیست به نظرم ...
سوال مرحله اول حل کنید مناسب تره فکر کنم

ما با مدیر کتابخونه ملی صحبت کردیم.بهمون گفتن اگر یک نامه از طرف مدرسه ببریم که توش نوشته باشه ما المپیادی هستیم و مهر مدرسه و امضای مدیر هم پاش باشه.راهمون میدن.یعنی برامون کارت صادر میکنن.چون این روزا کتابخونه شلوغ نیست ممکنه بدون کارت رفتن دردسر ساز بشه (همون طور که واسه ما شد.ولی مسئولش آدم راه بیایی هست)اما وقت امتحان دانشجوها و کنکور و...خیلی شلوغه راحت میشه بری.همتون کارت بگیریدبرید راحت درس بخونید.

۲۴ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۰۲ امیرحمزه خوشنام
خواهش میکنم :)
امروز رفتیم کتابخونه ملی بنده خدا چپ چپ نگاه کرد ولی هیچی نگفت
بنظرتون برا من که ریاضیم سال 91 کامپیوتر با 2:30 وقت و 11درست و 2 غلط خوبه؟
البته امثال کامپیوتر ننوشتم
وای وای وای روم سیا امسال منظورم بود
خخخخخخخخخخ امثال!
آقای خوشنام دیگه مرحله یکی نمونده یکی بگیرین حضوری حداقل از بچه های مدرسه ما البته از مدارس دیگه هم باشن که خوشحال میشیم
دیگه وقتیم نمونده!
حالا که اصرار دارید باتوجه به این وقت کم و برنامه درسی بد من تنها روزی که میمونه ٤شنبس پس برید با ندرسه یه صحبت کنید بگید ما میخوایم ٤ شنبه یه همچین کاری بکنیم ببینید میتونن باهاتون همکاری کنن... اگه اوکی بودن برای ساعت ٩:٣٠ برنامه ریزی کنید ...
اگه مرحله ١ پارسال رو ندادید گزینه خوبیه به نظرم.... حالا انتخاب مرحله اولم باز با خودتونه که ببینید کدوم رو ندادید و حتی لزومی هم نداره همه یه چیز رو بدن.... 
پس اگ با مدرسه صحبت کردید و حل بود همه چی یه خبری به من بدید 
باشه ممنونم خیلی زحمت کشیدید هم بخاطر اون امتحانای آزمایشی و هم به خاطر این واقعا ممنون.
۲۶ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۳۷ استاد(فائزه)
(با اجازه اساتید)
بچه ها نگران نباشید ما هممون قبول میشیم
خدا با ماست:)
  آقای خوشنام من الان تو مدرسه هستم میگن کلاس خالی ممکنه نباشه توی کتابخونه مدرسه میشه گرفت
کتابخونه بد نیست ولی یکم سختتون میشه.... 
ببینید از مدرسه عشایر نمیتونن یه کلاس بدن بهمون.... همون جایی که پیش ها میرن
کاش اون چیزی که میخواستید ارائه کنید.ارائه میشد.
محتاجیم به راهنمایی
۲۷ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۲۶ استاد(فائزه)
سلام استاد
دختر ها همشون توی یک حوزه هستن؟
نه خیر همشون تو یه حوزه نیستن منم اینجا دیوار تشریف  دارم خوبه بهت گفتم:|||
من ناراحتم:/ 
من چیشده ؟؟!!! مشکل چیه؟؟!!!
ایشالا همه خبر دارن که شماره صندلی ها عوض شده...(مال من که عوض شده)
حالا اگه حوصلتون گذاشت برید وبلاگ alefi17.mihanblog.com  فکر کنم پارسال اونجا یه چیز هایی راجب مرحله اول نوشته بودم :-"" اینجا هم قطعا حسین در 2-3 روز آینده یه سری توضیحات رو اراعه میده

اینو شما نوشتید آقای خوشنام.
کاش راهنمایی میکردید.11ساعت دیگه بیشتر نمونده...
سلام
از همه ی اساتید
چه اون هایی که در صحنه بودند(استاد اشناب و استاد خوشنام)
و چه اونایی که در پشت صحنه بودن(استاد وحیدی)
تشکر می کنم
و براشون اارزوی سلامتی و موفقیت دارم
۲۸ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۴۲ امیرحمزه خوشنام
خو میرفتید وبلاگ الفی یکم میگشتید پیدا میکردید دیگه :))
بعدشم به من چه حسین حسش نیومد چیزی بنویسه خوب :)) مرحله اول که این کارارو نداره :))
۲۸ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۴۳ امیرحمزه خوشنام
بچه ها چطور بود امتحان ؟
حالا دیگه تموم شد.آقای وحیدی مارو راهنمایی کردن(دستشون درد نکنه)
اگر من قبول بشم باید برن در المپیاد کامپیوتر رو تخته کنند.
خداروشکر منفی و صفر نشدم.جای شکرش باقیه...
راست میگن باید از هر شهری بالاخره واسه مرحله یک بالاتر از یه تعدادی قبولی بدن؟
ها راس میگن برو این سایته:  

inoi.ir

کف کامپیوتر معمولا چند درصده؟

پاسخ:
به کف کاری نداشته باش
امتحان برای دوما آزمایشی شده؟
پاسخ:
نه
اشتباه تایپی بود
صفحه اول نوشته نمره منفی 3 به یکه
صفحه دوم نوشته4 به1
یعنی چی؟الان چنده؟
نمیدونم این باشگاه کلا درگیره با خودش  یه عده میگن چرت و پرت نوشته! حالا مهم نیس بچه ها امتیازاتونو بگین پلیییییییییز من 21 شدم با 3 یه 1
تعداد دخترایی که امتحان دادن 7 نفر بودن.پسرا چند نفر بودن؟
من تمتحان ندادم ولی مطمئنم از مدرسه ما حداقل7 نفر میشن
راستی آقای خوشنام هر چی فکر میکنم میبینم مرحله یک آزمایشی روز قبل از مرحله یک اصلی شاید جالب نباشه .ولی به هر حال ممنونم
:l امتحان ندادی؟! چرا؟!
بابام نذاشت حرفش این بود که ریاضیو خراب میکنم البته تقصیر خودمم هست اگه اصرار میکردم میذاشت
پاسخ:
میدادی بهتر بود
آقای خوشنام من این سوالای مثل سوال 19 (تو کد1 میشه 17) که شبیه سوال 11 اولین آزمون آزمایشی بود مشکل دارم یکم توضیح میدین چجوری شد 93 تو آزمون خودتون؟
یه سوال دیگه یکی از بچه ها میپرسه کف حدودا چنده
پاسخ:
کف مشخص کردن کار من نیست
با توضیحات پست بعدی من ، حتی به فکرش هم نباشید
توی حوزه ای که ما بودیم یه نفر نیومده بود
نه فعلا
خو امشب بازیه لیگ قهرمانانه
پاسخ:
حرف حساب !!
9سوال
۲۸ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۰۳ استاد(فائزه)
جدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
9تا سوال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی 36امتیاز ایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کمه؟!؟!؟
حدسم اینه که بین 32 تا 36 امتیاز باشه

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.