حسین وحیدی

زبانِ نگاه

شنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۱۴ ب.ظ

نشود فاشِ کسی آنچه میانِ من و توست

تا اشارتِ نظر نامه رسانِ من و توست

 

گوش کن با لبِ خاموش سخن می گویم

پاسخم گو به نگاهی که زبانِ من و توست

 

روزگاری شد و کس مردِ رهِ عشق ندید

حالیا چشمِ جهانی نگرانِ من وتوست

 

گرچه در خلوت راز دل ما کس نرسید

همه جا زمزمه عشق نهانِ من و توست

 

گو بهار دل و جان باش و خزان باش، ار نه

ای بسا باغ و بهاران که خزانِ من و توست

 

این همه قصه فردوس و تمنای بهشت

گفت و گویی و خیالی ز جهانِ من و توست

 

نقش ما گو ننگارند به دیباچه عقل

هر کجا نامه عشق است نشانِ من و توست

 

سایه ز آتشکده ماست فروغِ مَه و مهر

وه ازین آتشِ روشن که به جانِ من و توست

ه.ا.سایه  

 

 

 

 

                                      

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۸
حسین وحیدی

نظرات  (۴)

این شعرو خیلی دوست دارم...
خیلی خیلی خیلی خیلی...
پاسخ:
زیباست :)
فقط تاسیان...
پاسخ:
میخونمش انشالله
به کتاب هام اضافه کردم :)
جواب شهریار قشنگ تر نیست؟
پاسخ:
سلام
کدوم شعر ؟
برام ایمیل کنید ، ممنون
درکل فک کنم رو هم رفته 2تا شعر از ه.ا.سایه خوندم(یکی همین،یکی هم تو کتاب ادبیات سال2وم)والبته2تاش خیلی خوب بودن:)))
پ.ن:خیلی کم تو وبلاگتون پست میذارید!ی خورده فعال تر باشین...آخه قشنگ مینویسین:)))
پاسخ:
کمی سرم شلوغه ، وقت کنم حتما مینویسم

این که قلم من نبود ! اما ممنون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی