حسین وحیدی

قصارنامه

يكشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۳۵ ب.ظ

یکی از خاطره انگیزترین کتاب هایی که در دوره کنکور خواندم « تناسب مفهومی و قرابت معنایی : هامون سبطی » هست.هر شب در حد چند بیت شعر با این کتاب همراه میشدم. برای کسایی که آشنایی ندارند با موضوع کتاب خیلی کوتاه میگم که این کتاب آموزش قرابت معنایی کنکور هست.

حالا بعد از کنکور چی شده که به یاد این کتاب افتادم ؟ خب برای شروع یک نوشته عادت به استفاده از یک بیت شعر پیدا کردم طبیعی هست که یاد این کتاب رو کنم!. از اونجایی که حافظه شعری خوبی ندارم یا اگرهم دارم به نظرم کار بیخودی هست که شعر حفظ کنم. درحال جمع آوری این اشعار و جملات قصار هستم و از این پس اینارو توی یک صفحه جداگانه با اسم «قصارنامه» که اون بالا هست میارم.

صفحه «قصارنامه» به مرور به روز میشه.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۲
حسین وحیدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی